Regulamin sklepu

┬ž 1 Postanowienia wst─Öpne

  1. Sklep internetowy Hello from Africa, dost─Öpny pod adresem internetowym www.hello-from-africa.pl, ÔÇőprowadzony jest przez LINKOUT LIMITED

z siedzib─ů w 152, Suite Nr.7 Naxxar Road,┬áSan Gwann SGN 9030, wpisanej do Malta Business Registry pod Register No C 96974,┬áVAT No MT27832430.┬á

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zar├│wno do Konsument├│w, jak i do Przedsi─Öbiorc├│w korzystaj─ůcych ze Sklepu i okre┼Ťla zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Um├│w Sprzeda┼╝y z Klientem na odleg┼éo┼Ť─ç za po┼Ťrednictwem Sklepu.

┬ž 2 Definicje

    1. Konsument ÔÇő- osoba fizyczna zawieraj─ůca ze Sprzedawc─ů umow─Ö w ramach Sklepu, kt├│rej przedmiot nie jest zwi─ůzany bezpo┼Ťrednio z jej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů.
    2. Sprzedawca ÔÇő- LINKOUT LIMITED ┬áz siedzib─ů w 152, Suite Nr.7 Naxxar Road,┬áSan Gwann SGN 9030, wpisanej do Malta Business Registry pod Register No C 96974,┬áVAT No MT27832430.┬á
    3. Klient ÔÇő- ka┼╝dy podmiot dokonuj─ůcy zakup├│w za po┼Ťrednictwem Sklepu.
    4. Przedsi─Öbiorca ÔÇő- osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieb─Öd─ůca osob─ů prawn─ů, kt├│rej odr─Öbna ustawa przyznaje zdolno┼Ť─ç prawn─ů, wykonuj─ůca we w┼éasnym imieniu dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, kt├│ra korzysta ze Sklepu.
    5. Sklep ÔÇő- sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawc─Ö pod adresem internetowym www.hello-from-africa.pl.
    6. Umowa zawarta na odleg┼éo┼Ť─ç ÔÇô umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania um├│w na odleg┼éo┼Ť─ç (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecno┼Ťci stron, z wy┼é─ůcznym wykorzystaniem jednego lub wi─Ökszej liczby ┼Ťrodk├│w porozumiewania si─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç do chwili zawarcia umowy w┼é─ůcznie.
    7. Regulamin ÔÇő- niniejszy regulamin Sklepu.
    8. Zam├│wienie ÔÇő- o┼Ťwiadczenie woli Klienta sk┼éadane za pomoc─ů Formularza Zam├│wienia i zmierzaj─ůce bezpo┼Ťrednio do zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y Produktu lub Produkt├│w ze Sprzedawc─ů.
    9. Formularz zam├│wienia ÔÇô interaktywny formularz dost─Öpny w Sklepie umo┼╝liwiaj─ůcy z┼éo┼╝enie Zam├│wienia, w szczeg├│lno┼Ťci poprzez dodanie Produkt├│w do Koszyka oraz okre┼Ťlenie warunk├│w Umowy Sprzeda┼╝y, w tym sposobu dostawy i p┼éatno┼Ťci.
    10. Koszyk ÔÇőÔÇô element oprogramowania Sklepu, w kt├│rym widoczne s─ů wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a tak┼╝e istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç ustalenia i modyfikacji danych Zam├│wienia, w szczeg├│lno┼Ťci ilo┼Ťci produkt├│w.
    11. Produkt ÔÇő- dost─Öpna w Sklepie rzecz/us┼éuga b─Öd─ůca przedmiotem Umowy Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů.
    12. Umowa Sprzeda┼╝y ÔÇô umowa sprzeda┼╝y Produktu zawierana albo zawarta mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů za po┼Ťrednictwem Sklepu internetowego.

┬ž 3 Kontakt ze Sklepem

    1. Adres Sprzedawcy: 152, Suite Nr.7 Naxxar Road, San Gwann SGN 9030, Malta
    2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@hello-from-africa.pl
    3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48570172547.
    4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
      Nazwa posiadacza rachunku:
      LINKOUT LIMITED
      Kod BIC:
      TRWIBEB1XXX
      IBAN:
      BE19 9671 7024 9312
      Adres banku: Wise
      Avenue Louise 54, Room S52
      Brussels
      1050
      Belgium
    5. Klient mo┼╝e porozumiewa─ç si─Ö ze Sprzedawc─ů za pomoc─ů adres├│w i numer├│w telefon├│w podanych w niniejszym paragrafie.

    6. Klient mo┼╝e porozumie─ç si─Ö telefonicznie ze Sprzedawc─ů w godzinach 10.00 ÔÇô 18.00.

┬ž 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przegl─ůdania asortymentu Sklepu oraz sk┼éadania zam├│wie┼ä na Produkty, niezb─Ödne s─ů:

  1. urz─ůdzenie ko┼äcowe z dost─Öpem do sieci Internet i przegl─ůdark─ů internetow─ů,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. w┼é─ůczona obs┼éuga plik├│w cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

┬ž 5 Informacje og├│lne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za zak┼é├│cenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane si┼é─ů wy┼╝sz─ů, niedozwolonym dzia┼éaniem os├│b trzecich lub niekompatybilno┼Ťci─ů Sklepu internetowego z infrastruktur─ů techniczn─ů Klienta.
  2. Przegl─ůdanie asortymentu Sklepu nie wymaga zak┼éadania Konta. Sk┼éadanie zam├│wie┼ä przez Klienta na Produkty znajduj─ůce si─Ö w asortymencie Sklepu mo┼╝liwe przez podanie niezb─Ödnych danych osobowych i adresowych umo┼╝liwiaj─ůcych realizacj─Ö Zam├│wienia bez zak┼éadania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie s─ů podane w polskich z┼éotych i s─ů cenami brutto (uwzgl─Ödniaj─ů podatek VAT).
  4. Na ko┼äcow─ů (ostateczn─ů) kwot─Ö do zap┼éaty przez Klienta sk┼éada si─Ö cena za Us┼éuga/Us┼éugi oraz koszt dostawy (w tym op┼éaty za przespieszon─ů realizacje zamowienia, na ┼╝─ůdanie), o kt├│rej Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie sk┼éadania Zam├│wienia, w tym tak┼╝e w chwili wyra┼╝enia woli zwi─ůzania si─Ö Umow─ů Sprzeda┼╝y.

┬ž 6 Zasady sk┼éadania Zam├│wienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybra─ç Produkt b─Öd─ůcy przedmiotem Zam├│wienia, a nast─Öpnie klikn─ů─ç przycisk ÔÇ×Do koszykaÔÇŁ;ÔÇő
  2. wype┼éni─ç Formularz zam├│wienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zam├│wienia oraz adresu email, na kt├│ry ma nast─ůpi─ç dostawa Us┼éugi, dodatkowo wpisa─ç dane do faktury, je┼Ťli jest potrzebna;
  3. klikn─ů─ç przycisk ÔÇťZamawiam i p┼éac─ÖÔÇŁ oraz potwierdzi─ç zam├│wienie;
  4. wybra─ç jeden z dost─Öpnych sposob├│w p┼éatno┼Ťci i w zale┼╝no┼Ťci od sposobu p┼éatno┼Ťci, op┼éaci─ç zam├│wienie.

┬ž 7 Oferowane metody dostawy oraz p┼éatno┼Ťci

  1. Klient mo┼╝e skorzysta─ç z nast─Öpuj─ůcych metod dostawy zam├│wionego Produktu:
  1. Zostanie wys┼éany drog─ů mailow─ů w formacie MP4

    Klient mo┼╝e skorzysta─ç z nast─Öpuj─ůcych metod p┼éatno┼Ťci, obs┼éugiwanych przez operatora p┼éatno┼Ťci internetowych Przelewy24 oraz Stripe.com
  1. P┼éatno┼Ť─ç przelewem na konto Sprzedawcy,
  2. P┼éatno┼Ťci elektroniczne,
  3. P┼éatno┼Ť─ç kart─ů p┼éatnicz─ů,
  4. P┼éatno┼Ť─ç BLIK.
  1. Podczas wyboru metody p┼éatno┼Ťci zostanie automatycznie doliczona op┼éata za korzystanie z internetowej metody p┼éatno┼Ťci w wysoko┼Ťci 1,7% sumy zap┼éaty.
  2. Szczeg├│┼éowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod p┼éatno┼Ťci znajduj─ů si─Ö za stronach Sklepu.

┬ž 8 Wykonanie umowy sprzeda┼╝y

  1. Zawarcie Umowy Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů nast─Öpuje po uprzednim z┼éo┼╝eniu przez Klienta Zam├│wienia za pomoc─ů Formularza zam├│wienia w Sklepie internetowym zgodnie z ┬ž 6 Regulaminu.
  2. Po z┼éo┼╝eniu Zam├│wienia Sprzedawca niezw┼éocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocze┼Ťnie przyjmuje Zam├│wienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zam├│wienia i jego przyj─Öcie do realizacji nast─Öpuje poprzez przes┼éanie przez Sprzedawc─Ö Klientowi stosownej wiadomo┼Ťci e-mail na podany w trakcie sk┼éadania Zam├│wienia adres poczty elektronicznej Klienta, kt├│ra zawiera co najmniej o┼Ťwiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zam├│wienia i o jego przyj─Öciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y. Z chwil─ů otrzymania przez Klienta powy┼╝szej wiadomo┼Ťci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů.
  3. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  4. Pocz─ůtek biegu terminu dostawy w przypadku wyboru przez Klienta sposobu p┼éatno┼Ťci przelewem, p┼éatno┼Ťci elektronicznej lub kart─ů p┼éatnicz─ů Produktu do Klienta liczy si─Ö od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

┬ž 9 Prawo odst─ůpienia od umowy

  1. Prawo do odst─ůpienia od Umowy nie przys┼éuguje Konsumentowi, poniewa┼╝ przedmiotem ┼Ťwiadczenia niniejszej Umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji Konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

┬ž 10 Reklamacja i gwarancja

  1. Umow─ů Sprzeda┼╝y obj─Öte s─ů nowy Produkt.
  2. Sprzedawca jest obowi─ůzany dostarczy─ç Klientowi produkt wolny od wad.
  3. W przypadku wyst─ůpienia wady zakupionego u Sprzedawcy produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotycz─ůce r─Ökojmi w kodeksie cywilnym.
  1. Reklamacj─Ö nale┼╝y zg┼éosi─ç pisemnie lub drog─ů elektroniczn─ů na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  2. Zaleca si─Ö, aby w reklamacji zawrze─ç m.in. zwi─Öz┼éy opis wady, okoliczno┼Ťci (w tym dat─Ö) jej wyst─ůpienia, dane Klienta sk┼éadaj─ůcego reklamacj─Ö, oraz ┼╝─ůdanie Klienta w zwi─ůzku z wad─ů produktu.
  3. Sprzedawca ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania reklamacyjnego niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni, a je┼Ťli nie zrobi tego w tym terminie, uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e ┼╝─ůdanie Klienta uzna┼é za uzasadnione.

┬ž 11 Pozas─ůdowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä

  1. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania przez Konsumenta z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä oraz zasady dost─Öpu do tych procedur dost─Öpne s─ů w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznik├│w konsument├│w, organizacji spo┼éecznych, do kt├│rych zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsument├│w, Wojew├│dzkich Inspektorat├│w Inspekcji Handlowej oraz pod nast─Öpuj─ůcymi adresami internetowymi Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i Konsument├│w:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  1. Konsument posiada nast─Öpuj─ůce przyk┼éadowe mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä:
  1. Konsument uprawniony jest do zwr├│cenia si─Ö do sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego, o kt├│rym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z p├│┼║n. zm.), z wnioskiem o rozstrzygni─Öcie sporu wynik┼éego z Umowy zawartej ze Sprzedawc─ů.
  2. Konsument uprawniony jest do zwr├│cenia si─Ö do wojew├│dzkiego inspektora Inspekcji

Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z p├│┼║n. zm.), z wnioskiem o wszcz─Öcie post─Öpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zako┼äczenia sporu mi─Ödzy Konsumentem a Sprzedawc─ů.

  1. Konsument mo┼╝e uzyska─ç bezp┼éatn─ů pomoc w sprawie rozstrzygni─Öcia sporu mi─Ödzy nim a Sprzedawc─ů, korzystaj─ůc tak┼╝e z bezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w lub organizacji spo┼éecznej, do kt├│rej zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsument├│w (m.in. Federacja Konsument├│w, Stowarzyszenie Konsument├│w Polskich).

┬ž 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klient├│w zbieranych za po┼Ťrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klient├│w zbierane przez administratora za po┼Ťrednictwem Sklepu internetowego zbierane s─ů w celu realizacji Umowy Sprzeda┼╝y, a je┼╝eli Klient wyrazi na to zgod─Ö ÔÇô tak┼╝e w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klient├│w Sklepu internetowego mog─ů by─ç:
    1. W przypadku Klienta, kt├│ry korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu p┼éatno┼Ťci elektronicznych lub kart─ů p┼éatnicz─ů Administrator udost─Öpnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obs┼éuguj─ůcemu powy┼╝sze p┼éatno┼Ťci w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezb─Ödnych do zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y skutkuje brakiem mo┼╝liwo┼Ťci zawarcia tej┼╝e umowy.

┬ž 13 Postanowienia ko┼äcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane s─ů w j─Özyku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z wa┼╝nych przyczyn to jest: zmiany przepis├│w prawa, zmiany sposob├│w p┼éatno┼Ťci i dostaw ÔÇô w zakresie, w jakim te zmiany wp┼éywaj─ů na realizacj─Ö postanowie┼ä niniejszego Regulaminu. O ka┼╝dej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj─ů zastosowanie powszechnie obowi─ůzuj─ůce przepisy prawa polskiego, w szczeg├│lno┼Ťci: Kodeksu cywilnego; ustawy o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzysta─ç z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä. W tym celu mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç skarg─Ö za po┼Ťrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dost─Öpnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ÔÇő.