Reklamacje i zwroty

Polityka reklamacji 

W przypadku wyst─ůpienia wady zakupionego u Sprzedawcy produkt Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotycz─ůce r─Ökojmi w kodeksie cywilnym.┬á

Reklamacj─Ö nale┼╝y zg┼éosi─ç drog─ů elektroniczn─ů na podany┬áw niniejszym Regulaminie adres┬ámailowy┬áSprzedawcy.

┬áW reklamacji nale┼╝y zawrze─ç m.in. zwi─Öz┼éy opis wady, okoliczno┼Ťci (w tym dat─Ö) jej wyst─ůpienia, dane Klienta sk┼éadaj─ůcego reklamacj─Ö, oraz ┼╝─ůdanie Klienta w zwi─ůzku z wad─ů produktu.┬á┬á

Sprzedawca ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania reklamacyjnego w ┬áterminie 14 dni.

Polityka zwrot├│w

Prawo do odst─ůpienia od┬áUmowy┬ái zwrotu zam├│wionego Produktu┬ánie przys┼éuguje Klientowi,┬áponiewa┼╝┬áprzedmiotem ┼Ťwiadczenia┬ániniejszej Umowy┬ájest rzecz nieprefabrykowana, ┬áwyprodukowane wideo wed┼éug specyfikacji Konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.